جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی و پلاستیک بینی‌، جراحی پلاستیک صورت،جراحی پلک، لیپوساکشن، لیفت سینه ران بازو و باسن

جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی و پلاستیک بینی‌، جراحی پلاستیک صورت،جراحی پلک، لیپوساکشن، لیفت سینه ران بازو و باسن

جراحی زیبایی و پلاستیک بینی‌، جراحی پلاستیک صورت،جراحی پلک، لیپوساکشن، لیفت سینه ران بازو و باسن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیفت

درمان و رفع افتادگی سینه با لیفت و بالا کشیدن:راه و روش،عوارض و هزینه-

به عمل بالابردن و لیفت سینه ها برای درمان افتادگی سینه در اصطلاح پزشکی ماستوپکسی گفته می شود. این عمل برای بالا بردن و فرم دادن به سینه ها انجام می شود. عواملی مانند بالا رفتن سن و شیر دادن می تواند موجب شود سینه ها سفتی و فرم و شکل طبیعی خود را از دست بدهند و با گذشت زمان سینه ها شل شوند . ماستوپکسی یا جراحی لیفت سینه می تواند یک روش موثر برای سفت کردن و فرم دادن به سینه ها باشد.

عمل جراحی لیفت سینه می تواند در بهبود اعتماد به نفس و رضایت شما از بدنتان تاثیر به سزایی داشته باشد. تمامی مراجعه کنندگان به کلینیک دکتر مهدوی نیا که این عمل را انجام داده اند از نتایج آن راضی بوده اند و عقیده دارند که پس از انجام جراحی زیبایی سینه ظاهری بسیار جوان تر و زیباتر پیدا کرده اند . نتایج عمل جراحی لیفت سینه بلافاصله پس از انجام جراحی قابل مشاهده است

سرطان سینه یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در بین زنان است که در حدود ۱۱ درصد از زنان ایرانی به آن مبتلا می‌شوند. در مورد زنانی که مجبور می‌شوند جراحی ماستکتومی یا برداشتن سینه را انجام دهند، انجام جراحی بازسازی سینه نه تنها موجب بازیابی زیبایی ظاهری و اعتماد به نفس بیمار می‌شود بلکه ثابت شده‌است که درصد موفقیت درمان و بهبودی بیماران را نیز افزایش می‌دهد. بازسازی سینه بعد از برداشتن سینه‌ها به بیمار کمک می‌کند تا به طور کامل بر سرطان خود غلبه کند.

فهرست مطالب [پنهان سازی]

۱ افراد مناسب برای عمل جراحی لیفت سینه
۲ مراحل انجام لیفت سینه
۳ ادغام جراحی لیفت سینه با روش های دیگر
۴ برنامه ریزی برای انجام عمل جراحی لیفت سینه
۵ آمادگی برای انجام عمل
۶ عمل لیفت سینه در کجا انجام می شود ؟
۷ روش بیهوشی برای انجام عمل
۸ بعد از عمل جراحی

افراد مناسب برای عمل جراحی لیفت سینه

افرادی که می خواهند جراحی سینه را برای درمان افتادگی سینه و یا سفت کردن سینه انجام بدهند باید در سلامت جسمانی کامل باشند و مبتلا به بیماری نباشند و یا سابقه ابتلا به بیماری های خطرناک نداشته باشند. این افراد باید نسبت به نتایج عمل جراحی بالا کشیدن سینه انتظارات واقع بینانه ای داشته باشند.

عمل زیبایی سینه معمولا برای افرادی می تواند مفید و اثر گذار باشد که پوست آن ها کشیده شده است و به علت بالا رفتن سن، حجم سینه ی آن ها کاهش یافته است . در صورتی که قصد دارید وزن خود را کم کنید انجام عمل جراحی لیفت سینه(بالا آوردن سینه) برای شما مناسب نیست همچنین خانم هایی که در حال حاضر باردار هستند یا به فرزند خود شیر می دهند نیز نباید این عمل جراحی را انجام بدهند.

توجه : افراد سیگاری ، افرادی که به تازگی سیگار را ترک کرده اند یا سیگاری های دست دوم ( افرادی که معمولا از دود سیگاری که اطرافیان میکشند استنشاق میکنند اصطلاحا سیگاری های دست دوم گفته می شوند) به احتمال قوی برای انجام جراحی لیفت سینه(بالا کشیدن سینه) واجد شرایط نیستند. استنشاق دود سیگار ( مستقیم یا غیر مستقیم ) جریان خون و در نتیجه سرعت رسیدن خون به بافت های بدن را کاهش می دهد که این امر ( بسته به روش جراحی ) می تواند موجب عدم بهبود یا طولانی شدن زمان بهبود زخم ، از بین رفتن پوست ( در محل زخم) ، عفونت و گسترش زخم و دیگر عوارض شود.
مراحل انجام لیفت سینه

بسته به میزان شل بودن و شکل و فرم سینه ممکن است روش های جراحی مختلفی برای لیفت سینه انجام شود. تعداد برش ها و طول برش هایی که روی سینه زده می شود می تواند بسته به نوع روش جراحی متفاوت باشد.

در اکثر موارد برای انجام عمل لیفت سینه(بالا کشیدن سینه) سه برش روی سینه زده می شود . اولین برش در دور تا دور قسمت اطراف نوک سینه زده می شود. برش دوم از نوک سینه تا پایین سینه و برش سوم در طول قسمت پایینی سینه زده می شود. البته در برخی موارد نیز ممکن است تنها دور تا دور قسمت نوک سینه برش زده شود. نوع برش زده شده روی سینه تعیین می کند که کدام قسمت از پوست سینه برداشته خواهد شد و قسمت نوک سینه به چه صورت جا به جا خواهد شد.

پس از برش دادن پوست سینه ، پوست اضافی برش داده و جدا می شود و سپس قسمت نوک سینه ها نیز جا به جا می شوند و سپس به پوست اطراف سینه بخیه زده می شوند و بدین ترتیب فرم سینه ها کاملا تغییر خواهد کرد.
ادغام جراحی لیفت سینه با روش های دیگر

در هنگام انجام عمل جراحی لیفت سینه می توان به طور همزمان عمل بزرگ کردن سینه را نیز انجام داد . انجام این کار با افزایش حجم سینه ها ، به بالا بردن بیشتر سینه ها کمک می کند.
برنامه ریزی برای انجام عمل جراحی لیفت سینه

برای انجام عمل جراحی بالا کشیدن سینه در ابتدا باید با جراح پلاستیک خود یک جلسه مشاوره داشته باشید و در طول جلسه مشاوره تبادل اطلاعات لازم را برای رسیدن به نتایج دلخواهتان با پزشک جراح داشته باشید . در حین انجام مشاوره شما می توانید انتظاراتی که از انجام عمل بالا بردن سینه دارید برای جراح خود شرح دهید و پزشک جراح در مورد نتایج ممکن عمل جراحی لیفت سینه برای رفع افتادگی سینه و آثار بلند مدت آن به شما توضیح خواهد داد .

شرایط هر بیمار با بیمار دیگر کاملا متفاوت است و پزشک جراح با توجه به شرایط شما مناسب ترین روش درمان و رفع افتادگی سینه را برای شما انتخاب می کند. مواردی که در جلسه مشاوره بررسی می شوند شامل موارد زیر می شود :

– بررسی کامل سابقه پزشکی شما از جمله اطلاعات مربوط به جراحی های قبلی ، بیماری هایی که در گذشته داشته اید یا در حال حاضر به آن مبتلا هستید ، داروهای شیمیایی و حتی داروهای گیاهی که در حال حاضر مصرف می کنید.

-انجام معاینه فیزیکی برای بررسی سایز و فرم سینه ها ، حالت پوست سینه و موقعیت سر سینه ها

– ثبت اندازه ها ی سینه و گرفتن عکس برای ثبت اطلاعات پزشکی شما

اطلاع به بیمار در مورد عوارض و خطرات احتمالی انجام عمل جراحی لیفت سینه ها
آمادگی برای انجام عمل

پزشک شما تمامی دستورالعمل های لازم برای آمادگی برای انجام عمل جراحی لیفت سینه(بالا کشیدن سینه) را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما در مورد تمامی مواردی که قبل از جراحی باید بدانید و کارهایی که باید انجام دهید مطلع خواهید شد. پزشک جراح شما در مورد غذاها یا نوشیدنی هایی که قبل از عمل جراحی لیفت سینه برای رفع افتادگی سینه می توانید مصرف کنید ، منع سیگار کشیدن ، مصرف ویتامین یا انواع داروها به شما توصیه های لازم را می کند .

حتی در صورتی که بعد از جراحی در بیمارستان بستری نشدید لازم است از قبل با شخصی هماهنگ کرده باشید تا شما را به خانه برساند ( نمی توانید رانندگی کنید) همچنین بهتر است برای حداقل یک روز بعد از انجام عمل بالا آوردن سینه و مرخص شدن از بیمارستان یک نفر در خانه از شما مراقبت کند .
عمل لیفت سینه در کجا انجام می شود ؟

عمل جراحی لیفت سینه در بیمارستان و در اتاق جراحی انجام می شود . معمولا پس از انجام عمل نیازی به بستری کردن بیمار در بیمارستان نیست و در همان روز ، پس از انجام عمل بیمار از بیمارستان مرخص خواهد شد .
روش بیهوشی برای انجام عمل

در حین انجام عمل افتادگی سینه(لیفت سینه) شخص کامل راحت است و چیزی را حس نمی کند . برای انجام این عمل معمولا بیهوشی عمومی روی شخص انجام می شود و او در حین انجام عمل به طور کامل بیهوش خواهد بود. در برخی موارد نیز برای برخی افراد می توان از بیهوشی موضعی برای انجام عمل استفاده کرد.
بعد از عمل جراحی

این موضوع بسیار مهم و حیاتی است که به تمامی توصیه های پزشک در مورد اقدامات بعد از عمل افتادگی سینه(لیفت سینه) توجه کنید و آن ها را انجام دهید. این امر موجب تسریع در بهبود شما و رسیدن به نتایج بهتر و ظاهر بهتر شما خواهد شد. لازم است بعد از انجام عمل برای ملاقات دوباره با جراح خود وقت تعیین کنید تا بتوانید سوالات خود را از جراح بپرسید و جراح نیز نتایج عمل بالا کشیدن سینه را پیگیری کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی